Van Flåm naar Fagernes - Reisverslag uit Fagernes, Noorwegen van Helene Oversteeg - WaarBenJij.nu Van Flåm naar Fagernes - Reisverslag uit Fagernes, Noorwegen van Helene Oversteeg - WaarBenJij.nu

Van Flåm naar Fagernes

Blijf op de hoogte en volg Helene

17 Augustus 2012 | Noorwegen, Fagernes

Vanmorgen de wekker op 8 uur gezet want we moesten om 11 uur met treintje mee omhoog een tochtje van een uur heen en ook weer een uur terug Het was een prachtige tocht met heel veel mooie plaatjes. Bijna boven een stop en mochten we de trein uit voor een waterval. Daar was muziek bij en kwamen er 2 nymphen op uit het niets die dansten. Erg leuk om te zien. Vandaar nog een klein stukje naar de top. Hier kon je ook overstappen op de trein naar Bergen of Oslo. Dit aparte lijntje was aangelegd om de treinreizigers naar Flåm te brengen,zodat ze op een cruise konden stappen. En de Sognefjord te bekijken. Ad moest nog een mail sturen naar Saskia voor hun nieuwe bedrijfje Maandag moet er een advertentie geplaatst worden en moet de naam bekend zijn. Dat is nog niet zo eenvoudig. Nog met Suzanne en Christiaan gebeld en alles was goed met hen.
Na de treinreis lekker aan het meer gepicknickt en op weg gegaan naar Fagernes
Weer een mooie rit door de bergen en we zijn het fjordengebied uit. De bergen zijn hier veel liefelijker. Ik heb ook nog heerlijk 1 1/2 uur geslapen
Nu weer op een mooie camping met een leuk dorpje dichtbij.
S'avonds weer lekker Bbq
We hebben in Flåm ook nog een leuke film zitten kijken over het leven op een fjord.
Zo nu weer alle verhalen van afgelopen dagen zitten schrijven en ben weer helemaal bij