Afscheid van Rob en Nicole en Pongsin - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Helene Oversteeg - WaarBenJij.nu Afscheid van Rob en Nicole en Pongsin - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Helene Oversteeg - WaarBenJij.nu

Afscheid van Rob en Nicole en Pongsin

Door: Helene

Blijf op de hoogte en volg Helene

06 Augustus 2011 | Thailand, Phuket

Zaterdag 6 augustus
Gisteren een lekker rustig dagje gehad,de mannen hebben heerlijk uitgeslapen en daarna priima ontbijtje
Rob en Nicole zijn gisteren een dagtochtje wezen maken naar ko phi phi om te snorkelen, viel een klein beetje tegen. Wij zijn in de middag naar het strand gegaan om lekker te zwemmen en te zonnen, moeten toch een beetje gekleurd terugkomen nietwaar?
Floris heeft gebody board maar dat viel nog niet mee met de hoge golven. Gisteravond met zijn allen voor het laatst uiteten geweest. Kwaliteit viel tegen zeker in vergelijk met de avond ervoor. Daarna zijn Floris en pongsin nog een potje wezen poelen. Vanmorgen om 10 uur zijn Floris rob en Nicole opnieuw gaan body boarden. Eigenlijk moesten wij hier ook weer van huisje verhuizen omdat er andere gasten inkwamen maar dat hebben we geweigerd afgelopen 24 dagen hebben we al genoeg in en uitgepakt . Floris heeft wel een andere kleinere kamer gekregen . Om 13.30 uur zijn rob en Nicole samen met pongsin vertrokken hun vakantie zit er al op. Wij blijven nog 4 nachtjes langer om lekker uit te rusten na deze ontzettend mooie en gezellige vakantie. Rob en Nicole waren super reisgenoten en een betere groep hadden we niet kunnen hebben. Wij hebben het super gezellig met elkaar gehad. Morgen gaan wij duiken, maar nu eerst weer lekker naar het strand
Groetjes vanuit een zonnig en warm Phuket