ping pong show - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Helene Oversteeg - WaarBenJij.nu ping pong show - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Helene Oversteeg - WaarBenJij.nu

ping pong show

Door: Helene

Blijf op de hoogte en volg Helene

04 Augustus 2011 | Thailand, Phuket

donderdag 4 augustus,

heerlijk uitgeslapen in een echt bed met schone lakens en airco en een echte douche.
om 10 uur gaan ontbijten eindelijk weer een toast en warme gebakken eieren,je gaat dit wel waarderen na heel veel dagen rijst.
vandaag lekker geluierd en gelezen beetje gezwommen en s,middags naar zee gewandeld.
wij zitten in het district Kata wat redelijk rustig is vergeleken met Phuket stad of Patong.
op het strand lekker een coiktail gedronken en weer terug naar het huisje gewandeld. Rob en Nicole hadden bijna de hele dag aan het strand gelegen en waren beide zo rood als een kreeft.
s,avonds bedacht dat als we dan toch in Phuket waren wij ook wel naar een Ping pong show wilde.
Pongsin heeft alles voor ons uitgezocht en we moesten dan naar Patong, taxi geregeld voor 550 baht enkele reis (daar kon je in Chaing mai een hele dag voor reizen) en op naar Patong.
Allereerst werden wij afgezet bij een heerlijk restaurant vol met verse vis kreeft en nog veel meer.
ik heb heerlijk kreeft gegeten en de rest heeft ook super gegeten.
lekker flesje wijn erbij .
om 22 uur op pad eerst een straatje ingelopen waar het allemaal gebeurd.
je kijkt je ogen uit neonverlichting je wordt gelijk besprongen door 20 man of je mee wil hun show bekijken.
overal lopen vrolijk uitgedoste travestieten waarmee je op de fot mag tegen betaling en ook hun implantaten mag voelen.
Dit lieten Rob Ad en Floris zich geen 2 keer zeggen en wij hebben dan ook een paar mooie foto,s gemaakt.
1 mannetje had ons al de hele straat gevolgd en uiteindelijk zijn wij met hem meegegaan naar zijn show.
je komt een soort restaurant binnen met podium in het midden en een bar er rond omheen. op het podium is ook een douche.
daar waren 3 jonge meiden striptease aan het doen en een beetje paaldansen.ze komen ook gelijk poedelnnaakt langs bij je en mag je ze tegen betaling uiteraard ondekliederen met verf,dit vond floris wel leuk.
allemal 1 biertje besteld a 800 baht per stuk,maar de show was dan wel gratis.
na verloop van tijd begon de echte show en kwamen wat ouder thaise meiden het podium op,wat die allemaal uit hun doos toveren is echt onvoorstelbaar.
ik zal een beetje proberen te vertellen wat: 20 meter lint,lampje aan een koort,complete slingers.een touw vol met spijkers een touw vol met glazen pegels,een touw vol met wel 30 scheermesjes,een sigaret oproken via hun doos,een toeter bespelen,pijltje schieten om balonnen lek te maken (tussen de benen gehouden van het publiek)
met een lege vissenkom het podium opkomen om er even later 10 goudvissen in te schieten vanuit hun doos,vervolgens 1 waar 2 schildpadjes uitkomen,1 waar 3 kikkers uitkomen,1 parkiet en ik kan nog wel even doorgaan.
na afloop weer met een tuk tuk naar huis en lekker slapen.
Rob en Nicole zijn vandaag vrijdag met een boot mee naar phi phi eiland om te snorkelen en wij gaan zo lekker naar het strand.
zondag en dinsdag gaan wij duiken. en woensdag vertrekken we weer naar huis.
Rob en Nicole en Pongsin gaan morgen weer naar huis toe.
tot nu tyoe hebben wij een schitterende vakantie met ongelofelijk veel indrukken en vershillende kanten van Thailand gezien.
de komende dagen nog lekker relaxen en uitrusten.
totzover u correspondent vanuit Phuket.

• 07 Augustus 2011 - 20:58

Suuz: