Laatste dagje Phuket - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Helene Oversteeg - WaarBenJij.nu Laatste dagje Phuket - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Helene Oversteeg - WaarBenJij.nu

Laatste dagje Phuket

Door: Helene

Blijf op de hoogte en volg Helene

10 Augustus 2011 | Thailand, Phuket

Woensdag 10 augustus
Vandaag al weer ons laatste dagje Phuket , de tassen zijn al half ingepakt. Floris is naar het strand met een Thais meisje en Ad is naar de duikschool geld terughalen . Gisteren zijn wij wezen duiken 2 uur varen vanaf Phuket . Wij zouden eigenlijk 3 duiken doen maar de compressor was stuk aan boord en er was maar genoeg aan flessen voor 2 duiken en ja zonder lucht is het lastig duiken. Was een hele mooie duikstek wij hebben een luipaard haai gezien en een schildpad verder heel veel vis onder andere lionfish murene's regenboogvis en nog veel meer, maar zover rijkt mijn namenkennis niet. Ook heel veel mooi en kleurig koraal gezien. Bobby onze gids heeft heel veel foto's en filmpje gemaakt en die kregen wij na afloop mee op een dvd. Na de duiken weer terugvaren en heb ik boek nr 14 uitgelezen . Ben deze keer maar niet in de volle zon gaan liggen want vorige keer was zelfs ik een beetje verbrand. Floris is daarna voor een massage gegaan bij 3 jonge meiden die hem de hele week al aanspraken. Na afloop is hij de hele avond daar blijven hangen en kletsen. Eigenlijk wilde ze met hem naar Patong uit gaan, maar dat vonden wij niet zo een goed idee. Nu is hij met 1 van die meisjes naar het strand. Ad en ik hebben gisteravond weer heerlijk gegeten in ons ondertussen vaste restaurant lekkere vis schotel en een goed glas wijn erbij. Tja en dan zit deze vakantie er weer bijna op om 13.30 naar het vliegveld van Phuket vliegen naar Bangkok en dan om 24 uur terugvliegen via Frankfurt naar amsterdam . Het was een super vakantie wij hebben heel veel beleefd heel veel gezien en gedaan. Gelukkig heb ik alles opgeschreven thuis nog de foto's erbij doen. Ook met zijn 3 en hebben wij het al die tijd super gezellig gehad en heel vaak gelachen.