weer thuis - Reisverslag uit Waspik, Nederland van Helene Oversteeg - WaarBenJij.nu weer thuis - Reisverslag uit Waspik, Nederland van Helene Oversteeg - WaarBenJij.nu

weer thuis

Door: Helene

Blijf op de hoogte en volg Helene

12 Augustus 2011 | Nederland, Waspik

vrijdag 12 augustus

na een reis van 29 uur jawel zijn wij weer thuis en hebben al weer 1 nacht in ons eigen waterbed geslapen,hoe heerlijk kan dat zijn .
de jetlag valt tot nu toe erg mee,we zijn gewoon doorgegaan en hebben niet stilgezeten.
we werden om 13.30 uur thaise tijd opgehaald door een taxi en na een uurtje waren we op het vliegveld van Phuket. koffers inchecken en wachten tot de vlucht ging om 16.00 uur.
om 17.30 uur in Bangkok aangekomen,koffers ophalen en opnieuw inchecken voor de volgende vluchten,gelukkig konden wij nog andere plaatsen regelen met iets meer beenruimte en enkel een schot voor ons ipv stoelen. om 24.00uur vertrok de vlucht naar Frankfurt. dus ruimschoots de tijd om te shoppen met zijn drieen en dat gebeurt niet zo vaak,dat Ad mee gaat shoppen.eigenlijk niets gekocht maar nog wel lekker in een japans restaurant shushi gegeten.
om 23.30 uur boarden en de vlucht kon beginnen .slapen ging niet zo heel best want de Lufthansa stoelen zijn wel heel erg smal en kunnen niet ver achteruit. ik heb zelfs nog even p de grond gelegen,maar dat mocht natuurlijk niet van de stewardes.
na 11,5 uur aangekomen in Frankfurt,waar Floris en ik natuurlijk gelijk even naar buiten moesten om het nicotinepeil weer op de juiste hoogte te brengen.
ondertussen was het voor ons 11.30 uur maar de klok gaf aan 6.30 uur dus liepen wij weer 5 uur terug in de tijd. even lekker koffie gedronken en alle e books en telefoons opgeladen om vervolgens om 9 uur door te vliegen naar Amsterdam. wij waren om 10.00 uur op schiphol en na het wachten op de rugzakken en kopen van de kaartjes voor de trein eerst naar even langs de de frietzaak voor ons diner/lunch met een heerlijke patat met feest saus (mag geen patatje oorlog heten op schiphol) daarna nog uurtje trein en opgehaald in Den Bosch waren wij om 14 uur weer thuis.
de rugzakken uitgepakt en de wasmachine aan. Floris ging gelijk naar Waalwijk naar Chanel en Willem en wij zijn bij oma langsgegaan.
S,avonds om 22 uur ging het kaarsje echt uit en hebben wij heerlijk geslapen in ons eigen bed.
Wij hebben een super vakantie gehad en kijken er ook met plezier op terug.
in totaal hebben wij 2500 foto,s gemaakt en daar zal een deel van bij dit boek komen.

• 26 Augustus 2011 - 01:55

Floris: