laatste dag bamburi beach - Reisverslag uit Shanzu, Kenia van Helene Oversteeg - WaarBenJij.nu laatste dag bamburi beach - Reisverslag uit Shanzu, Kenia van Helene Oversteeg - WaarBenJij.nu

laatste dag bamburi beach

Door: Helene

Blijf op de hoogte en volg Helene

04 December 2011 | Kenia, Shanzu

Zondag 4 december.
Vanmorgen weer om 6.30 wakker en Ad ligt nog heerlijk te slapen, die ga ik om 9 uur wakker maken. Dus heb ik lekker tijd om alle verhalen bij te schrijven want ik liep een beetje achter.
We worden vanmiddag om 18.15 uur opgehaald en vliegen om 21 uur terug, eerst een stop op zanzibar om mensen op te halen en san een stop in hurghada om te tanken en de bemanning te wisselen en als alles meezit zijn we dan morgenochtend om 9 uur weer op Schiphol. Na het ontbijt weten we of we om 12 uur of om 18 uur van de kamer moeten. Alle duikspullen hangen nog te drogen op het balkon en we moeten ook de hele mikmak nog inpakken , maar meestal is dat zo gebeurd. We hebben bijna niets gekocht 1 oud duikpak hier achtergelaten dus dat moet wel lukken zou ik zo denken.
Ad een wake up call gegeven en nu weer verder met het verhaal. Lekker bakje koffie en sigaretje erbij. Zo lekker ontbijten en dan maar weer op een ligbedje in de schaduw, boekje erbij en misschien zet ik nog wel wat foto's bij de verhalen. We hebben erg veel plezier gehad van de i pad. Elke dag vers krantje wordfeud doorgespeeld zelfs gewonnen van Suzanne en Floris.
Kenia is een mooi maar ook erg arm land, de armoede is hier zeer groot en je voelt je dan ook vaak een rijke toerist.
We hebben genoten van deze vakantie die heel erg lang leek doordat we zoveel gedaan hebben, toch gaan we denk ik niet zo snel terug. 1 omdat we graag telkens iets nieuws ontdekken ( behalve Fiss dan) en 2 omdat je in Kenia S'avonds niet meer van het hotel weg kan zonder gevaar. Volgende keer weer naar iets waar je zelf kunt bepalen waar je gaat en staat en elke avond een ander restaurantje kunt bezoeken.
We gaan wel met een heel goed gevoel, redelijk bruin en ik nog steeds aan de dunne ( sinds vorige week dinsdag) naar huis terug.
Helene