laatste dagje Tsavo west - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Helene Oversteeg - WaarBenJij.nu laatste dagje Tsavo west - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Helene Oversteeg - WaarBenJij.nu

laatste dagje Tsavo west

Door: Helene

Blijf op de hoogte en volg Helene

30 November 2011 | Kenia, Nairobi

Vanmorgen om 5.30 opgestaan en even een vlug bakje koffie gedronken. Weer op voor de gamedrive was een erg mooie tocht maar geen nieuwe dieren gezien. Corrie had een luipaardshirt aan en we hebben nog even voorgesteld dat zij dan maar in het gras moet gaan liggen zodat we tenminste iets op de foto hadden, maar helaas dit mocht niet van Mark onze chauffeur. Om 8 uur een heerlijk uitgebreid ontbijt afrekenen en nog even de telegraaf downloaden op de i pad. Dit duurde eindeloos omdat de internetverbinding erg traag was. De chauffeur vond dit niet zo heel leuk. Ad heeft nog een leuke riem met vlaggen gekocht en toen weer op weg. Onderweg nog een schildpad tegengekomen maar helaas geen luipaard of leeuw meer gezien. Eenmaal op de normale weg gekomen die overigens vol kuilen en gaten zit weer terug naar mombassa. Ze rijden hier als gekken alles haalt in en soms kan het maar met of moet Mark bovenop zoijn rem staan omdat een tegenligger vrachtvragen recht op ons afkomt. Uitwijken naar links is ook geen optie want daar ligt altijd troep of lopen mensen. Gelukkig zijn gwe weer heelhuids aangekomen om 17 uur en hebben maar 1 ongeval gezien. Nog even heerlijk op de bedjes in de schaduw gelegen en vroeg onder de wol na een heerlijk keniaans diner.