Erawan waterval - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Helene Oversteeg - WaarBenJij.nu Erawan waterval - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Helene Oversteeg - WaarBenJij.nu

Erawan waterval

Door: Helene

Blijf op de hoogte en volg Helene

28 Juli 2011 | Thailand, Kanchanaburi

Dinsdag 26 juli
Had ik gisteren een heel lang verhaal geschreven over deze dag ligt internet eruit en weg verhaal dus maar weer opnieuw beginnen.
Om 8 uur de mannen geroepen wat steeds lastiger wordt om ze uit bed te krijgen en om 9 uur vertrek naar de Erawan waterval . Ruim een uur rijden in een open jeep ditmaal weer. De waterval ligt in een national park en heeft 7 plateaus bij 2,3 ,4 kun je normaal zwemmen in glashelder water, maar door de heftige regen de avond ervoor was het 1 donkere poel en mocht je eigenljk niet zwemmen tot niveau 7 was 1 1/2 km klimmen klauteren. Onderweg kwamen wij aapjes tegen.ik ben tot 100 meter voor niveau 5 gekomen was prachtig mooi alleen de gedachte dat wij ook weer alles Nasr beneden moesten klimmen en glijden vond ik een stuk minder leuk. Toen er ook nogeens een man zei dat ietsje verderop slangen zaten heb ik geen meter meer verdergelopen, de mannen probeerde mij nog overtehalen maar dat mocht niet baten en had ik mijn eigen waterval met tranen gecreëerd . Ad en ik zijn naar beneden gegaan. Floris Rob en Nicole helemaal tot boven. Zij hebben daar ook gezwommen Nicole poging tot zwemmen want de vissen knabbelen daar aan je lijf als je niet hard genoeg zwemt.
Beneden een Thaise lunch gekregen halve kip met hete saus papajasalade en stickyrijst dat is gewoon plakrijst die je in een plastic zakje krijgt en met je vingers moet eten. Het bestek bestaat hier trouwens uit een vork en een lepel dus Floris hoeft niet met mes en vork te eten( even slikken voor Ad) maar alles went en hij moet nu zelf ook wel.