paleis en thaiboksen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Helene Oversteeg - WaarBenJij.nu paleis en thaiboksen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Helene Oversteeg - WaarBenJij.nu

paleis en thaiboksen

Door: Vanoversteeginthailand

Blijf op de hoogte en volg Helene

24 Juli 2011 | Thailand, Bangkok

zondag 24 juli
vanmorgen weer pas om 8 uur op (lijkt net vakantie)
om 9 uur vertrokken eerst naar de koningklijke tempels en daarna naar het paleis in Bangkok erg mooi en indrukwekkend om te zien. het was wel bloedheet en je moest hier een lange broek aan en de schouders bedekken.
vervolgens een rondvaart gemaakt door de klonghs met een typisch thaise boot. onderweg vissen gevoerd met brood is echt grappig hele grote vissen komen massaal af op het brood .
vervolgens naar groentegroothandels en een bloemenmarkt geweest was leuk om te zien.
daarna lekker tapas gegeten bij ons in de buurt van het hotel in een gezellig winkelstraatje.
Floris en ik hebben een massage gehad Flkoris een olie en ik een thaise (jezus wat had dat mens harde ellebogen zeg)
Floris en Ad zijn nu naar een wedstrijd thais kickboksen.
morgen weer om 6 uur op 7 uur vertrek naar Kanchanaburi waar we langs de River kwai overnachten in bungalows

• 25 Juli 2011 - 08:09

Dees:

Hoi Helene, zo te horen beleven jullie veel, wat een reis zeg! en je hebt nog een lekker tijdje voor de boeg. Veel plezier, groetjes Dees