Wist je dat? Alle vergeten dingen - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Helene Oversteeg - WaarBenJij.nu Wist je dat? Alle vergeten dingen - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Helene Oversteeg - WaarBenJij.nu

Wist je dat? Alle vergeten dingen

Door: Helene

Blijf op de hoogte en volg Helene

27 Juli 2011 | Thailand, Kanchanaburi

Woensdag 27 juli
Wist je dat
* wij hier zoveel meemaken zien en beleven. Dat ik S'avonds in bed lig en denk oj ja dat was er ook nog.
* de tempelmarkt van 4-6 uur s'morgrns is
* wij soms ook hagedissen binnen hebben en Rob en nicole dan aan Floris vragen om ze te verwijderen
* in tigerworld Ad en Floris met hun voeten in een bak met visjes hebben gezeten en Floris het helemaal niets vond.
* Ad en ik gezellig samen zijn wezen eten in Chiang Mai bij river Side en daarna lekker naar live muziek hebben geluisterd .
* in de trein van Chiang Mai naar ayathaya Floris en ik moesten roken op het toilet en de mensen toch wel vreemd opkeken als wij samen het toilet uit kwamen.
* elke plaats andere tuk tuk heeft
* er hier best wel veel oudere Europesche mannen lopen die gelijk bij hun vakantie een Thais meisje boeken.
* wij bijna elke avond een ongelofelijke bui regen hebben met veel wind, het KNMI kan hier nog wat van leren want een noodalarm heb ik hier nog niet gehoord.
* tijdens zo een bui elk hotel wel van binnen lekt ook de luxere.
* wij hele grote leguanen gezien hebben in de kanalen van Bangkok .
* Ad en Floris naar een Thai boks wedstrijd zijn geweest in Bangkok en dit 2000 baht pp koste voor de meeste Thaise een maandsalaris.
* wij ook nog in de buurt van Chiang Mai naar een geiser zijn geweest die vol zat met zwavel. Wij allen in een privé bad gelegen hebben met zwavel water en daarna allemaal stonken naar rotte eieren.