Khao Sok nog niet in de banboehutjes - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Helene Oversteeg - WaarBenJij.nu Khao Sok nog niet in de banboehutjes - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Helene Oversteeg - WaarBenJij.nu

Khao Sok nog niet in de banboehutjes

Door: Helene

Blijf op de hoogte en volg Helene

29 Juli 2011 | Thailand, Bangkok

vrijdag 29 juli,
vanmorgen zijn we om 9 uur vertrokken vanuit nga pen met een mini busje,na een tocht van 2 1/2 uur kwamen we in de stortregen aan bij een resort vooraan in het natuurpark. Het was de bedoeling dat wij hier onze spullen zouden achterlaten en dan met de kleine rugtas met een speedboot 65 km de jungle het regenwoud in zouden gaan.we zouden dan 2 nachten in bamboehutten op een stuwmeer slapen en de 3e nacht hier weer doorbrengen.
Het stortregende echter zo ongeloofelijk hard,de stroom viel er zelfs van uit,dat de tocht veranderd is,we blijven nu eerst een nacht hier in een bijna openlucht resort met boomhutten. Floris krijgt zijn kamer wat later want er is een tak door zijn dak gewaaid en heeft nu een prive zwembad in de kamer.
wij hebben een kamer met balkon en bamboe aan de binnenkant,de douche en toilet staan in de openlucht.
Vanmiddag konden we nog een kanotocht doen,maar gezien de regen en dat we niet zelf mochten kanoooen hebben wij daar maar vanaf gezien. Rob en Nicole zijn naar een monkey grot aan het wandelen nu het weer droog is.Ad en Floris zijn aan het zwemmen in een super mooi en groot zwembad. ik ben weer eens mijn verhaaltje aan het schrijven en zal proberen wat fotos te plaatsen

• 04 Augustus 2011 - 01:51

Helene Van Oversteeg:

Even nalezen waar ik gebleven ben met mijn verhaal van deze superreis om weer verder te kunnen vertellen