dinsdag 22 november nog een lekker lui dagje - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Helene Oversteeg - WaarBenJij.nu dinsdag 22 november nog een lekker lui dagje - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Helene Oversteeg - WaarBenJij.nu

dinsdag 22 november nog een lekker lui dagje

Door: Helene

Blijf op de hoogte en volg Helene

22 November 2011 | Kenia, Nairobi

Jambo Jambo
Dat hoor je hier de hele dag en betekent hallo.
Gisteren hebben wij lekker de middag op het balkon gezeten en naar de aapjes gekeken. Recht voor ons balkon staan palmen met er tussenin een fruitboom de aapjes klimmen in de boom en gooien het fruit naar beneden, zodat de apen die al op de grond zitten stuk of 10 het op kunnen eten. Erg vermakelijk om naar te kijken. Vanmorgen zat er een aap op onze trap.
Gisteravond lekker in het restaurant gegeten met uiteraard een lekker flesje wijn erbij. Daarna nog even aan een leuk strandbarretje met 2 persoonsschommels een moijito gedronken. Vanmorgen heb ik onze tripjes besproken morgen gaan wij duiken hier bij het huisrif. De duikschool en ook de boot liggen op het ressort. We vertrekken om 11.30 uur dus dat is voor Ad een uitstekende tijd, want er komen nog genoeg dagen met vertrek om 6 uur. Zondag maken we een uitstapje naar mombassa en fort Jezus Maandag tm woensdag gaan we safari in Tsavo west en oost 1 nacht in een lodge en 1 nacht in een luxe tent met bewaking voor de tent. Ben heel erg benieuwd Volgende week vrijdag nog naar Pillipipa een hele dag dit is in zuid Mombassa en schijnt heel erg mooi te zijn om te duiken.
Vanmorgen na het ontbijt een stukje over het strand gelopen en door een soort van dorpje terug naar het hotel, je wordt elke minuut aangehouden door de plaatselijke bevolking en ze proberen je van alles te verkopen , kleden jurken excursies, massages en altijd of het de 1e keer is in Kenia en where are you from? Er werden ook nog 6 kamelen in de zee gewassen voordat ze opgezadeld werden voor een toeristisch ritje op het strand. Ad heeft heerlijk de telegraaf gelezen op de i pad ( dus de abonnements kosten van ? 1.50 per maand) hebben we al dubbel en dwars terugverdient. Momenteel liggen we heerlijk in de hoteltuin op een ligbedje in de schaduw met zicht op zee en zometeen ook nog een wit wijntje binnen handbereik, kortom vakantie
Kwaheri
Helene

• 25 November 2011 - 20:29

Floris:

Ziet er goed uit zeg! moet ik ook een keer heen.
    Drukke planning hebben jullie zeg, maar wel heel leuk