woensdag 1e duikdag - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Helene Oversteeg - WaarBenJij.nu woensdag 1e duikdag - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Helene Oversteeg - WaarBenJij.nu

woensdag 1e duikdag

Door: Helene

Blijf op de hoogte en volg Helene

23 November 2011 | Kenia, Nairobi

Woensdag 23 november.
Al een paar dagen niet geschreven , geen zin , te druk en ik moet de i pad delen met Ad want ja hij leest de krant erop en schrijft e mails. Wel super maar ook soms onhandig. Woensdag hebben wij onze 1 e 2 duiken gedaan, eerst lekker uitgeslapen tot 9.15 uur (Ad dan natuurlijk) ik ben zoals altijd ergens tussen 6 en 7 uur wakker en ga dan heerlijk op het balkon zitten kopje koffie erbij en het krantje downloaden. Rond half tien ontbijt en we moesten om 11 uur verzamelen bij de duikschool. Er waren nog 3 andere duikers waarvan er een een rare Duitser is. Heeft net in owd gehaald hier en luistert liever niet naar de instructeurs. Bij de 1 e duik bleek Ad zijn stabjack lek te zijn en kwam hij dus niet naar beneden. Is ondertussen weer gerepareerd Ik bleek mijn oude en veels te grote duikpak meegenomen te hebben en heb dat maar gelijk aan de duikschool cadeau gedaan. De 1 e duiken waren super ging goed alles mooi onder water veel vis in allerlei kleuren mooi groot koraal weliswaar allemaal laag koraal en vooral hard. De mooie waaiers zie je hier niet. S'middags kreeg ik erge buikpijn en diarhee even op bed gelegen en geslapen, maar niet veel verbetering wel mee naar het avondeten gegaan maar niets gegeten of gedronken en weer vroeg gaan slapen

• 25 November 2011 - 20:31

Floris: