donderdag alweer - Reisverslag uit Shanzu, Kenia van Helene Oversteeg - WaarBenJij.nu donderdag alweer - Reisverslag uit Shanzu, Kenia van Helene Oversteeg - WaarBenJij.nu

donderdag alweer

Door: Helene

Blijf op de hoogte en volg Helene

24 November 2011 | Kenia, Shanzu

Donderdag 24 november
Vandaag weer rustig aan begonnen en om 12.30 duiken. De tijd van het duiken verspringt hier zo omdat er heel erg eb en vloed is en de boot ligt tot 12.20 op het droge zand. Weer 2 mooie duiken gemaakt vandaag waren wij met zijn 3 en en het is hier ook onder water superstil je ziet geen andere duikers. Dit is in Egypte wel anders daar vertrek je s'morgens met ong 1000 man. Vandaag op beide duiken withouten haaien schildpadden en wederom veel mooie vissen gezien. Ook een grote triggervis die agressief is en je aanvalt als je te dichtbij komt, maar gelukkig let onze gids Alex super op en waarschuwt ons bijtijds. S'avonds was er een Keniaas buffet met streekgerechten erg lekker en daarna nog Keniase dansen waarbij je natuurlijk ook weer mee moest doen.
Oha gisteren onderwater dacht ik dat ik toch wel heel graag advenced wilde gaan doen en zowaar Ad doet mee. Dit betekent weer een boek lezen vragen maken en 5 duiken wrak,navigatie , drift,naturalist,en diepteduik. Alle duiken zijn hier trouwens driftduiken dus je hoeft weinig te doen. Wij blijven dan ook meestal 45 min de max onder water
Uw verslaggever Helene