vrijdag 25 november - Reisverslag uit Shanzu, Kenia van Helene Oversteeg - WaarBenJij.nu vrijdag 25 november - Reisverslag uit Shanzu, Kenia van Helene Oversteeg - WaarBenJij.nu

vrijdag 25 november

Door: Helene

Blijf op de hoogte en volg Helene

25 November 2011 | Kenia, Shanzu

Zo het laatste verhaaltje voor vandaag en dan ben ik weer helemaal bij. Gisteren nog leuke foto's gemaakt van de aapjes in onze tuin, gewoon er tussen gaan zitten en wachten op een mooi fotomoment. Vandaag ook onderwaterfotos gemaakt en ook dat lukt steeds beter. Ben dan wel regelmatig Ad en Alex kwijt omdat ik achterblijf en volledig op ga in het fotograferen. Vandaag zelfs even per ongeluk naar een ander groepje gezwommen maar toch weer op tijd omgedraaid. Ook nu weer witpunthaaien en schildpad gezien erg leuk. De grootste haai was ong 2 meter dus dat valt wel mee.
Je ziet hier best wel veel europesche middelbare mannen met jonge Keniaanse meisjes, maar ook middelbare europesche dames met Keniase jongens ook hier op het ressort. Vandaag al om 8.15 uur gaan duiken vanuit mwapapa. Dat is 10 min met de auto. Morgen start onze cursus dus zo nog 2 hoofdstukken lezen en vragen invullen. Ad is al bijna klaar met lezen, wij hebben samen 1 boek dus moeten afwisselen. Mag hij zo de i pad om het krantje te lezen. Nog even een paar foto's erbij en dan is het weer klaar
Tot de volgende keer weer.
Helene